دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۱۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
فرارسانه ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۲۰:۲۴

کمپینی برای پیشگیری؛ آشغال نریزیم

کمپین های اجتماعی در ایران طی دو سال اخیر تبدیل به یکی از ابزارهای قدرتمند برای ایجاد تغییر در سطوح مختلف شده اند. ابعاد این تغییر گاهی گسترده بوده و دولت را به چالش کشیده، گاهی هم به آگاه سازی اکتفا کرده است. اولین جرقه تشکیل هر کمپین اجتماعی، یکی از معضلاتی بوده که به زندگی روزمره مردم گره خورده است. جدیدترین این کمپین ها که همزمان با آغاز هفته محیط زیست راه افتاد، کمپینی برای آگاه سازی از مرگ طبیعت و توجه به یکی از رفتارهایی است که کم کم تبدیل به عادت بسیاری از مردم شده؛ آشغال نریزیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)