سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۰۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۲۷

بزمجه گرفتار در پارک اسلامشهر توسط یگان محیط زیست جان سالم به در برد

رضا شایسته امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در غرب استان تهران اظهار کرد: روز گذشته در پی تماس تلفنی مأموران آتش نشانی مبنی بر مشاهده یک بزمجه در یکی از پارک های شهرستان، مأموران یگان محیط زیست به محل اعزام شدند و بزمجه گرفتار را از مرگ نجات دادند. وی بیان کرد: این حیوان که توسط افراد ناآگاه مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود، پس از ضبط و تیمار برای اقدامات درمانی و قابلیت رهاسازی در مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست به کلینیک پارک طبیعت پردیسان منتقل شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)