سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۴۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پارس فوتبال ۱۴۰۳/۰۸/۱۱ - ۲۰:۴۵

الهامی: من مقصر اصلی هستم/ این نتایج نه در شأن من است، نه تیم نساجی

ساکت الهامی در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال نساجی مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: تشکر ویژه از تیم داوری دارم و به آنها خسته نباشید می گویم که خیلی خوب و عالی قضاوت کردند. به تیم خوب مس هم تبریک می گویم که به نظرم بازی شایسته و خوبی ارائه کرد. بابت این موضوع به مسعود شجاعی و تیمش تبریک می گویم. بچه های ما هم زحمات خود را کشیدند، اما به آن چیزی که در این دیدار به دنبالش بودیم، نرسیدیم. این چیزی است که طبیعت فوتبال است. ما باختیم و مقصر اصلی اش نیز من هستم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)