سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۱۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
نواندیش ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۳۵

انتقاد وزیر احمدی نژاد از "دست زدن" نمایندگان در مجلس

نماینده مردم املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی از حرکت روز گذشته نمایندگان که پس از تذکر زهرا سعیدی برای او دست زده بودند، انتقاد کرد. به گزارش ایسنا، اسدالله عباسی گفت: دیروز نماینده ای در تذکری آیین نامه ای بی عدالتی را زیرسوال برد اما بعد از صحبت های وی بخشی از نمایندگان دست زدند که این امر جایگاه و منزلت مجلس را سبک کرد. او ادامه داد: برخی از همکاران بدانند اینجا مجلس است و قداست آن باید حفظ شود. هیچگاه در ادوار مجلس رسم نبوده بعد از سخنان یکی از نمایندگان دست زده شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)