دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۲۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ستاره صبح ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۳۲

آشغال نریزیم

الهام عدیمی ، فارغ التحصیل رشته روزنامه نگاری همزمان با روز جهانی محیط زیست این کمپین را ( کمپین آشغال نریزیم ) به راه انداخته و امیدوار است فعالیت آن از فضای مجازی خارج شود و در فضای واقعی به دغدغه ای برای مردم بدل شود، او در گفت وگو با ستاره صبح از این کمپین و اهدافش می گوید. *** آدمی تا نتیجه کار خود را نبیند و نداند ، احتمالا تصمیم جدی درباره آن کار نخواهدگرفت. نتیجه ریختن آشغال در خیابان و پارک و رودخانه و ... چه می تواند باشد ؟ ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط