سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۴۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
انصاف نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۵:۵۲

دولت دانشگاه ها را به حال خود رها کرده

انصاف نیوز: بهمن ماه سال گذشته، 813 نفر از فعالین نشریات دانشجویی از دانشگاه های سراسری، آزاد اسلامی و علوم پزشکی در نامه ای خطاب به رییس جمهور خواستند که به وضعیت نشریات دانشجویی رسیدگی شود، اما پس از گذشت تقریباً چهار ماه از انتشار آن نامه، هفته ی گذشته 393 فعال نشریاتی در دانشگاه های زیر مجموعه ی وزارت علوم در نامه ای خطاب به معاون فرهنگی وزیر علوم، از عملکرد وزارت علوم در حوزه ی نشریات دانشجویی انتقاد کردند و از آنچه کم توجهی ها و فشارهای روزافزون بر نشریات دانشجویی خواندند، گلایه کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)