دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۲۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۳:۲۸

خراسان جنوبی دومین استان بیابانی کشور است/ خسارت 300 میلیارد تومانی ...

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حبیب الله شریفی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه 28 خردادماه روز جهانی بیابانزدایی نام گذاری شده است، اظهار داشت: شعار این روز در سال جاری حفاظت زمین و احیای اراضی با مشارکت مردم ، است. وی ادامه داد: بر اساس این شعار مشارکت مردم جایگاه ویژه ای برای جلوگیری از بیابانزایی دارد و اقدامات موثر در مقابله با بیابان زایی با مشارکت مردم انجام می گیرد و بدون مشارکت مردم مشکلات و مسائل بیابان استان و کشور حل نمی شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)