سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۱۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
زریان ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۱۶

ایران رسما از آمریکا شکایت کرد

پایگاه خبری-تحلیلی زریان؛ رئیس جمهور گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران به طور رسمی از آمریکا به علت ضبط و دستبرد به حدود دو میلیارد دلار از اموال بانک مرکزی، به دیوان دادگستری بین المللی شکایت کرده و خواستار محکومیت اقدام ضد ایرانی واشنگتن و جبران خسارات شده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)