دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۵۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
کواره ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۱:۵۸

وزارت بهداشت در هفته ای که گذشت

در هفته گذشته حادثه های متعددی نظام درمان را درگیر چالش کرد. مرگ 19 نفر از سرنشینان اتوبوسی در جاده نی ریز دوم تیرماه سانحه ای در جاده نی ریز رخ داد که 11دستگاه آمبولانس، به محل سانحه اعزام شد. در این سانحه، 19سرنشین اتوبوس جان خود را از دست دادند که 16مورد در محل حادثه بوده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)