دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۵۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۱/۱۷ - ۱۳:۰۰

مکانی: مقصر بودم و عذرخواهی کردم/ درخشان با بزرگواری مانند گذشته از چنین ...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، سوشا مکانی پس از جلسه ای که با مسئولان پرسپولیس برگزار کرد، اظهار داشت: وظیفه ام بود تا پس از اتفاقاتی که پیش از بازی با راه آهن افتاده بود، دلخوری را از دل حمیدخان در بیاورم، فارغ از هر تصمیمی که مسئولان باشگاه بگیرند، من وظیفه داشتم از شخصی که همواره به من خوبی کرده بود عذرخواهی کنم. شاید مسئولان باشگاه تصمیم بگیرند من را اخراج کنند. به این موارد کاری ندارم. من باید این دلخوری را از بین می بردم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)