دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۱۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
باشگاه پرسپولیس ۱۳۹۴/۰۱/۱۷ - ۱۳:۱۸

مکانی: مقصر بودم و عذرخواهی کردم/ درخشان با بزرگواری مانند گذشته از چنین ...

مقاله ها پرسپولیس نیوز : دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من به هیج عنوان دنبال توجیه نیستم و چون قداست سرمربی را نادیده گرفته بودم، عذرخواهی کردم. سوشا مکانی پس از جلسه ای که با مسئولان پرسپولیس برگزار کرد، اظهار داشت: وظیفه ام بود تا پس از اتفاقاتی که پیش از بازی با راه آهن افتاده بود، دلخوری را از دل حمیدخان در بیاورم، فارغ از هر تصمیمی که مسئولان باشگاه بگیرند، من وظیفه داشتم از شخصی که همواره به من خوبی کرده بود عذرخواهی کنم. شاید مسئولان باشگاه تصمیم بگیرند من را اخراج کنند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)