سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۲۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایلام پویا ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۵:۵۵

موبایل های آیفون از بازار جمع می شوند

مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق کالای هدف با بیان اینکه کمپانی آیفون تنها تا پیش از اجرای طرح رجیستری، فرصت تاسیس نمایندگی در کشور را دارد گفت: ابلاغیه جمع آوری موبایل های این برند صادر شده و در صورت عدم تاسیس نمایندگی، گوشی های موبایل آن جمع می شوند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)