چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۱۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
چند ثانیه ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۱:۵۸

افشارزاده:به روشن گفته بودم مصاحبه نکن

بهرام افشارزاده در خصوص برکناری روشن اظهار داشت: من ایشان را برکنار نکردم. چون هیچ قراردادی بین ما بسته نشده بود. وی در خصوص اینکه روشن مدعی شده خدا را شکر که برکنار شدم، ادامه داد: ایشان از روز اول که به آکادمی آمد ما از او خواسته بودیم مصاحبه ای انجام ندهد. ولی ایشان هر روز در حال مصاحبه کردن بود. تیم روی زمین بود و مسابقات چند روز دیگر شروع می شود. ما که جنگ اعصاب نداریم. می خواستیم در آرامش کار را جلو ببریم. دستش درد نکند که گفته من او را برکنار کردم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)