سایر منابع:
سایر خبرها
اگر یاد بگیرد مایعات را با لیوان بخورد...
پرسش: دختری دارم که تا یک ماه دیگه می خوام از شیر بگیرمش و می خوام که این کار رو به تدریج انجام بدم یعنی کم کم شیر دادن به دخترم رو کم کنم. می خواستم بپرسم ساعت هایی که نمی خوام بهش شیر بدم و اون با اصرار و گریه زیاد و حتی گاهی خواهش شیر می خواد باید بهش چی بگم؟ منظور من اصلا رفتار نیست که چیکار کنم. فقط می خوام بدونم باید اینطور مواقع بهش چی بگم؟ مثلا بگم نه الان نیست یا بگم الان موقعش نیست بعدا
خوردبین: پرسپولیس بزرگ است و حسود دارد
تیمهای دیگه بازیکنانی مثل دخسوس-کولیبالی-پریرا-پادوانی-ادینهو و... رو جذب میکنن بعد تیم بزرگی مثل پرسپولیس همش تو حسرت 2تا بازیکن درستو حسابیه!!! یا این آبروریزیه لباس تیم و... (آدمین جان بچاپ لطفا) نقل قول +2 #6 آندیا 2016-08-05 12:48 واقعا درست و این مدیریت ک باید همیشه هوشیار باشه ونزاره حاشیه به تیم ورود کنه نقل قول +11 #5 awat 2016-08-05 12:21
متن تبریک روز دختر
حیات من با آرزوی بهترین و برترین ها برای فرشته زندگیم دخترم روزت مبارک متن تبریک روز دختر اگه فقط یه دونه دختر خوب و مهربون توی دنیا باشه، اون تویی... روزت مبارک عزیزم متن تبریک روز دختر امیدوارم مثل حنا با مسولیت مثه کزت صبور مثه ممول مهربون مثه جودی شاد و سر زنده و مثل سیندرلا خوشبخت باشی! متن تبریک
رضاییان امشب به ترکیه باز می گردد؛ تا الان منتظر طاهری بودم
مجله اینترنتی کمونه (Kamooneh.com) : رامین رضاییان در اینستاگرام خود نوشت:مهربونا من امشب دارم میرم ترکیه تا الانم منتظراقای طاهری بودم چون قرار بود تماس بگیرند تا بتونیم صحبت کنیم که بدونم نظرشون چیه در موردم تا منم با خیال راحت میرفتم برای فسخ چون یک درصد اونا بخوان لج کنن من تکلیفمو تو ایران با پرسپولیس میدونستم با این حال دلو میزنم به دریا به عشق شماها هر جوری شده میرم فسخ میکنم
123 را برای نجات به خاطر بسپار
شعارسال: - الو، الو، به دادم برسید خانوم، آقامون خیلی اذیتم می کنه، تو رو خدا بیایید اینو ببرید، دندونمو شکونده از خونه اومدم بیرون، فرار کردم الان تو سوپری هستم می ترسم برم خونه. الو، الو، چیکار کنم؟ خونسرد باش مادر، مگه شوهرت چند سالشه؟ 70 سال خودت چند سالته؟ 60 سال به کلانتری اعلام کردید؟ نه برو کلانتری خبر بده
چهره ها در اینستاگرام
. کیهان ملکی در حال انتظار برای بازگشتن همسرش از یک پاساژ. اگه تونستین یه دقیقه ساکت بشینین تا منم این کوفتی رو بخونم و هم خودمو راحت کنم هم شما رو! تشکر از افشین مقدم عزیز! خداوند همه پدرهای سفر کرده را در آرامش ابدی قرار دهد، همچنین پدرِ سام عزیز را. خشایار اعتمادی، پیش از پوست اندازیِ فصلی. هر کی مچش بخوابه، شام رو اون حساب می کنه!
خواننده های ایرانی و دنیای بچه داری!
عاشقانه او را دوست دارد. وقتی که پسرش سانیار متولد شد در صفحه اینستاگرام خود نوشت: عشق من به دنیا اومد... پسرم سانیار خوش اومدی به این دنیا، زیباترین عشق این جهان و اون جهان رو تو وجود سانیارم می تونم لمس کنم... خوشحال ترین و زیباترین روز زندگیم رو با شما عزیزان تقسیم می کنم، برای سانیار من با قلب های مهربونتون آرزوی سلامتی، خیر و برکت بکنید... او نیز از آن دسته خواننده هایی است که هر چند روز یک
فریادهای بیرانوند بر سر مدیران نفت / دروازه بان پرسپولیس به سیم آخر زد!
بزنید و جلوی فعالیت های نفت را بگیرید، چرا این اتفاق رخ نداد؟ مگر خود شما زمینه فروش این باشگاه به مالکیت جدید را فراهم نکردید پس چرا الان کاری برای ما و بقیه طلبکاران نمی کنید؟ مگر قرار نبود باشگاه را به این افراد و شرکت شان بفروشید و با پولش مطالبات را پرداخت و تسویه کنید، چه شد پس؟! با کسانی که قرارداد دو تا سه میلیونی داشتند تسویه کردند عرفانیان به عنوان معاون گلرخسار
حمله تند کریمی به لباس بی کیفیت پرسپولیس و تیم ملی / پورسانت نگیرید تا ورزش پاک شود!
،چون پرسپولیس از تخت جمشید میاد باید ی طرح فروهر عالی هم داشته باشه بنظر من عالیه،این اسپانسر مسخره رو نباید داشته باشیم اخه چیه همراه اول که دیگه تبلیغشم بکنیم،یادش بخیر ی زمان تبلیغای توپ خارجی داشتیم این همه متن هم رو پیراهن نبود اخه یعنی چی (همراه اول. هیچکس تنها نیست) از این مسخره تر هم مگه داریم اینم تبلیغه اخه اه مرجع بچاپ لطفا بار دهمه امروز نقل قول +13 #18 اریا
رامین رضاییان "منتظر تماس" باشگاه پرسپولیس
خوشمون بیاد این حقیقته باید رامین جذب بشه و سمت راست بازی کنه و ماهینی در کنار سید جلال وسط باشن و سمت چپ انصاری باشه نقل قول +6 #17 صابر 2016-08-04 17:55 یا 3ساله بی قید و شرط یا هری برو اروووووپااااا....اونایی ک منفی میدید همونایی هستید ک چپ و راست بش فحش میدادید وقتی تیم رو پیچوند و رفت...اگه زیر 3ساله ببنده اقتدار تیم و مربی زیر سوال میره اگه قرار بود هرکی هرغلطی
دلال بازیکنان اوکراینی: من فقط به برانکو بازیکن معرفی کردم/ پای نفر سوم در میان نبود
میلیاردی .اگربرانکو گفته بودتوهمون اردوی اوکراین بیایندتست بدهندبازیشونوببینم بقران هیچکدومو انتخاب نمیکرد نقل قول +16 #30 فرزاد 2016-08-05 02:25 نقل کردن میلاد: واقعا الان داشتم بازی عراق رو نگاه میکردم چرا پرسپولیس چنتا از این بازیکنان جوان رو نمیخره بخصوص عدنان شماره 6. علی عدنان تو اودینزه بازی میکنه ! دیوانه است مگه سری آ رو ول کنه بیاد لیگ ایران !!؟؟
جلسه طاهری با برانکو در محل تمرین پرسپولیس
پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس نشستی را با برانکو ایوانکوویچ برگزار کرد. علی اکبر طاهری عصر امروز با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی،ضمن دیدن تمرین سرخپوشان،با برانکو دقایقی گفت و گو کرد. محمد ترکاشوند هم طاهری را در این جلسه همراهی کرد. توضیحات نمایش از پنج شنبه, 04 آگوست 2016 19:59 نوشته شده توسط editor دسته: اخبار مدیران بازدید: 3207 نظرات
بررسی عملکرد دولت در زمینه اقتصاد و اجرای اقتصاد مقاومتی+ تصاویر
آقای ربیعی اطلاع داد که حقوق وزرا تک رقمی شده است.این شورا از سال 86 تا 94 اصلا تشکیل نشده است! در سال 90 در شرکت های نفتی به هم دیگر پاداش 900 میلیونی می دادند چرا اون موقع چیزی نمی گفتید الان که رو شده خیلی خوب است بلاخره رسانه ای شده و مرددم آگاه شده اند ما هم انتظار برخورد را داریم. مگه ما اکنون استعفا را نمی بینیم عزل ها را نمی بینیم مگه نسل جدید را نمی بینیم این مسائل را چرا نمی بینیم
صابر ابر همراه با پرتقال های کال اش
نمایش هستند و در خلاصه آن آمده است: اریس شهر عجیبیه. این جا انگار همه یه چیزی جا می ذارن. وقتی می آی این جا، یا چیزی بهت اضافه می شه، یا چیزی ازت کم می شه. پاریس زندگی آدم رو تغییر می ده، بعضی وقت ها هم اون رو از آدم می گیره . صابر ابر در این گفت وگو از دغدغه هایش در مقام کارگردان می گوید و نگاهش به هنر تئاتر. هنری که به عقیده او برخی آن را مقدس می پندارند وسعی می کنند حضور افراد را در
رضائیان: اشتباه کردم، نه تخلف/ نباید من را اعدام کنند
/> توضیحات نمایش از پنج شنبه, 04 آگوست 2016 02:08 نوشته شده توسط editor دسته: مصاحبه ها بازدید: 657 نظرات 0 #5 مسعود 2016-08-04 19:37 ساکت شو بابا بچه پر رو دم حسین کعبی گرم گفت این رامین رضائیان بچه پر رو هه نقل قول +6 #4 Hesam 2016-08-04 16:52 اگه پرسپولیسی هستی و عاشق باید سفید ببندی قرارداد 3 ساله با پرسپولیس از نظر تو یعنی
طنز روز: کابوس های سه مربی لیگ جزیره
؟ عجب سوپرایزی! به به صفا آوردی. بفرما داخل... بفرما داخل. جان تری و خوزه مورینیو روی کاناپه می نشینند. خوزه شروع به صحبت می کند: - از این ورا جان جان؟ راه گم کردی؟ + نه راه گم نکردم. از طرف آقای آبرامویچ، یک پیغام برایت دارم. خوزه اخم می کند: - پیغام؟ من دیگه کاری با اون مافیای روس ندارم. + تو نباید چلسی را ترک می کردی. تو نباید به
عاشق ادا درآوردنم و دوست دارم ادای همه را دربیاورم، مخصوصا آل پاچینو!
کنار نیومدیم، برای همین اگه بشه یکشنبه پرواز کن اینجا، دوشنبه برو برای گریم و سه شنبه هم فیلمبرداری رو شروع می کنیم. این شد که دوباره فیلمنامه را خواندم و یادم است که به مدیر برنامه های آن موقعم گفتم: گمونم دوست دارم این نقش رو بازی کنم، اما یه مسئله ای هست. اگه هر کدوم از این فیلم هایی که بازی کرده ام سر و صدایی کنن، این فیلم بعدیم خواهد بود. و اگه اسمم رو توی فیلم بیارن اون وقت مردم خط و ربط های
ساسان انصاری خواهان جدایی از پرسپولیس شد؟
نکردن پس کی میخوادبهش بازی بده؟ نقل قول +15 #28 پرسپولیس قهرمان 2016-08-04 20:50 این تیم باید تو سه جام بجنگه ودرطول فصل مصدوم و محروم داریم وصددرصد بازی بهش میرسه ولی بازم اگه خیلی دوست داره جدا بشه یه قرارداد سه ساله باهاش ببندید و به صورت قرضی به یه تیم دیگه بدید البته به تیمی که رقیب مستقیم ما نباشه برای یک بار هم شده حرفه ای رفتار کنید ممنون آدمین چرا نمیچاپی نقل
حمله تند کریمی به لباس بی کیفیت پرسپولیس و تیم ملی / پورسانت نگیرید تا ورزش پاک شود!
بزرگتر از آنها داریم!! مدیر پورسانت نگیر= ورزش سالم و پاکتر توضیحات نمایش از پنج شنبه, 04 آگوست 2016 16:05 نوشته شده توسط ali safari دسته: شبکه اجتماعی بازدید: 1409 نظرات 1 2 +15 #19 اریا 2016-08-05 04:22 طرح علی کریمی عالیه،چون پرسپولیس از تخت جمشید میاد باید ی طرح فروهر عالی هم داشته باشه بنظر من عالیه،این اسپانسر مسخره رو نباید داشته باشیم اخه چیه
رمان بازگشت از حجاب و شبهات یک دختر دبیرستانی می گوید
تعداد زیادی وسایل آرایشی و کلیپس جمع آوری کرده بود. چند گوشی هم دست خانم معاون بود؛ که خدا به داد صاحبانش برسد. خانم معاون از فرط عصبانیت صورتش قرمز شده بود. مدام می غرید و بچه ها را سرزنش می کرد. یک لحظه فکر کردم، مثل همیشه کلیپس زده ام و صورتم آرایش کرده است و چند تا وسایل آرایشی هم درون کیف دارم. کیفم را محکم به سینه چسبانده بودم که مأمور انضباطی شاکی گفت: دیر اومده کیفش رو هم نمی ذاره ببینم! پس
جای خالی پرسش های مردم در گفت وگوی تلویزیونی رئیس جمهور
روحانی گرچه هنوز آمار اولیه ای از رشد اقتصادی کشور ندارد اما از علایمی یاد می کند که حکایت از حرکت رو به جلو دارد(!) حرکتی که برای نشان دادن آن به مردم، شاید به ناچار دست به کاری می زند که خیلی یادآور خاطرات خوشی نیستند. نمودارهایی که آماری از وضعیت تورم، تولید و صادرات نفت خام و کالاهای غیر نفتی و واردات گمرکی را نشان می دهد. اعتماد در گزارش خود از روحانی خواست کمی شفاف تر سخن بگوید
جزئیات پیشنهاد پرسپولیس به رضاییان مشخص شد / تمدید سه ساله قرارداد
بینده...!!! نقل قول +10 #5 SiNA 2016-08-04 16:10 احتمالا ایشون میخواد این فصل رو تو پرسپولیس بازی کنه و فصل بعد ساز جدایی کوک کنه. رامین خان بالاخره خربزه خوردی باید پای لرزش هم بشینی نقل قول +5 #4 طاهر 2016-08-04 14:46 از خدات باشه با اون کاری که کردی بذارن از در پرسپولیس وارد شی نقل قول +3 #3 رضا 2016-08-04 14:05 به نظر من 3 ساله
بسته خبری سفیر چهارشنبه 13 مردادماه 1395
ملموس برجام را می گفت! #سیدسجاد_روزنامه_نویس —--- تبریک میگم! شما در 23 الی 24 دقیقه پاسخ به پرسش "دستاورد ملموس برجام در زندگی مردم" هیچی نفهمیدید :) #صادق_نیکو —--- اگه میشد امشب از روحانی فقط یه سوال بپرسم ؛این بود: چند روز دیگه از وعده ی صد_روز مونده؟ #آدم_ابن_حوا —--- +آقای روحانی برای بهبود معیشت مردم چه کردید؟ _تورم رو
نکات شرعی و اخلاقی فروش اقساطی کالا
نون حلال ببره سر سفرش میاد پای حرف خدا زانو میزنه، از خدا میپرسه چطوری پول در بیارم اما یک وقتی هم همه چیز براش پول میشه. اگه این آدم چیزی هم از خدا و پیغمبر بزرگوارش میگه واسه اینه که خودش رو توجیه کنه و گر نه هر آدمی پیش وجدانش می فهمه با این کاری که داره می کنه خدا رو خوش میاد یا نه!مرد جرعه آخر چای را سرکشید و درحالی که استکان را در دست گرفته بود گفت: یعنی چی حاج مرتضی بالاخره این آقا حرفش
کراماتی از حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها
الله مرعشی نجفی: که شب زمستانی بود که من دچار بی خوابی شدم؛ خواستم حرم بروم، دیدم بی موقع است، آمدم خوابیدم و دست خود را زیر سرم گذاشتم که اگر خوابم برد خواب نمانم، در عالم خواب دیدم خانمی وارد اطاق شد که قیافه او را به خوبی دیدم ولی آن را توصیف نمی کنم به من فرمود: سید شهاب! بلند شو و به حرم برو؛ عده ای از زوار من پشت در حرم از سرما هلاک می شوند، آنها را نجات بده. ایشان می فرمایند: من
یک هفت و هفت صِفرِ ساده!
؟! درحالی که با خیال راحت به صندلی تکیه می دادم، شنگول و لبخند زنان گفتم: “یعنی من می تونم با شما همکاری کنم؟!” – آره که می تونی! قدمت رو چشم! – آخ جون! من کارم رو از کی می تونم شروع کنم؟” – از همین الان؛ یه کاری برات درنظر گرفتم که عشق کنی! – یعنی مناسب با تخصص بنده؟! – صد در صد؛ تو از همین الان، کارِ گوشتکوب رو برام انجام می دی!
وقتی کیهان برای نقد روحانی دست به دامن تلگرام و شبکه های اجتماعی شد
- آقای رئیس جمهور معمولا افراد در دور دوم ریاست جمهوری عملکرد ضعیف تری دارند. آیا بهتر نیست جنابعالی در اوج خداحافظی کنید؟!! 7- آقای پرزیدنت، این آفتاب برجام تا پاییز و زمستون هم میخاد بتابه؟،مردیم از گرما!! این رویکرد حتی همزمان و بعد از گفت و گوی تلویزیونی هم ادامه پیدا کرد ومردم نوشتند: 1- رییس جمهورهمین الان: از ابتدا امیدوارم بودم که امسال سال گشایش ها باشد. ولی خب نشد دیگه
گزارشی از بساطی های ̋انقلاب ̋ / کتاب گردی در میان بازارِ فروش کتاب های ممنوعه
را دارد. در بساطش چند کتاب دست دوم هست و تعداد زیادی کتاب زیرزمینی، از هدایت و شریعتی گرفته تا ایرج میرزا و عشقی. می گوید: "شیتیلی که هر روز می دم رو کم کنم ازش بعد بگم یا کل فروش رو؟!". ادعا می کند روزانه 50هزار تومان به آن ها که می آیند بساطی ها را به خاطر سد معبر جمع کنند می دهد تا اجازه بساط بدهند. فروش روزانه اش از کتاب های دست دوم و کتاب های افست زیرزمینی، 350هزار تومان است که البته مدعی است
فرزندان خواننده های مشهور ایرانی + تصاویر
عاشقانه او را دوست دارد. وقتی که پسرش سانیار متولد شد در صفحه اینستاگرام خود نوشت: عشق من به دنیا اومد... پسرم سانیار خوش اومدی به این دنیا، زیباترین عشق این جهان و اون جهان رو تو وجود سانیارم می تونم لمس کنم... خوشحال ترین و زیباترین روز زندگیم رو با شما عزیزان تقسیم می کنم، برای سانیار من با قلب های مهربونتون آرزوی سلامتی، خیر و برکت بکنید... او نیز از آن دسته خواننده هایی است که هر چند روز
خبرنگار مثی چشی مردومه
؟ گفتم: کلینتون. گفت: همین پِدرسوخته تو کاخی سیفید بندی زنا بچا مردوم کرده بود. روزناما که چاپ کردن اوِلش گردن نیمیگرفت بعد که عکساشا زدن به یاموص یاموص افتاد. همین دکترم که بخیا بِچه را کشیده بود، روزنامه خوددون زِد که رفتن بیچارشون کردن. قدری این خبرنگارا را بدونین. این همه پولی بیخود تو این مملکِت میخورن به اسمی کاری فرهنگی، یخده شم بده ین به این زبون بسا. حالا تو برو تو مراسم، یخده اِز جوجا بوخور، اِگه دیدی میرزِد بیام که زنگم بِزن. شهردارم اِگه اومده بود بوگو تا بیام ورش تابلو دکونا بماسونم. ...