سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۳۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
باشگاه پرسپولیس ۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۲:۲۴

خوردبین: پرسپولیس بزرگ است و حسود دارد

پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: داشتن حاشیه، خاصیتی برای تیم های بزرگ است. محمود خوردبین در گفت وگویی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: خاصیت تیم های بزرگ از جمله پرسپولیس این است که حاشیه دارند. پرسپولیس حسود هم دارد! همه می خواهند به هر نحوی به این تیم صدمه بزنند، حتی الان که کارها خوب پیش می رود و اعضای هیئت مدیره و مسئولان کار می کنند که بهترین شرایط ایجاد شود. بهتر است کسی دخالت نکند و حرف های بی خود نزند! ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط