سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۰:۱۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
آوای آبی پوشان ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۳:۴۲

امیدوارم مدیرعامل جدید تیمداری کرده باشد و استقلال را بشناسد

0به گزارش مهر، نصرالله عبدالهی در مورد جدایی افشارزاده از استقلال و شرایط پیش رو گفت: امروز قرار است که هیات مدیره تشکیل جلسه بدهد و در وزارتخانه مدیرعامل باشگاه را انتخاب کنند تا روند باشگاه ادامه پیدا کند. وی در ادامه افزود: امیدوارم کسی را انتخاب کنند که در شرایط تیم داری بوده باشد [...] ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)