دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۵۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۲۱:۵۴

کریمی:قطعاً استقلال خوزستان در لیگ برتر می ماند

وبسایت رسمی برنامه نود - دروازه بان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در شروع نیمه دوم، برای چند دقیقه بازی از دستمان در رفت که پرسپولیس توانست به گل برسد. به گزارش وبسایت نود ، پرویز کریمی در خصوص تساوی یک بر یک استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم، در نیمه اول توپ و میدان دراختیار ما بود و می توانستیم به گل هم برسیم، با شروع نیمه دوم، چند دقیقه ای بازی از دستمان در رفت که پرسپولیس هم به گل رسید، اما پس از آن ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)