دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۲:۳۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
فیسیت ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۳:۰۷

نوشتن نامه برای اوباما با ربات جدید فیسبوک

این روزها ماهیت نامه نگاری هم تا حدی زیاد تغییر کرده است جنبه جدیدی به خود گرفته است. دنیای تکنولوژی همه چیز را تغییر داده است و اگر تا دیروز تنها اشخاصی خاص توان نوشتن نامه با شخصیت ها مهمی مانند رئیس جمهور آمریکا را داشتند، اکنون همه میتوانند با باراک حسین اوباما نامه نگاری کرده و درخواست ها و گلایه های خود را به گوش وی در کاخ سفید برسانند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)