دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۲۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
قدس آنلاین ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۲:۱۵

ضرورت ایجاد واحدهای بازرگانی در شهرداری ها با هدف افزایش درآمد

قدس آنلاین/ سمنان/ بابامحمدی: استاندار سمنان با تاکید بر ضرورت ایجاد واحدهای بازرگانی در شهرداری ها، گفت شهرداران باید با به کارگیری مشاوران با تجربه و ایجاد واحد های بازرگانی در شهرداری نسبت به افزایش در آمد ان تلاش کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)