چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۵۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۰:۰۶

امامی فر: دلیل ندارد دلخوری های خانوادگی را به رسانه ها بکشانم/ می روم ...

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می خواهم زبان انگلیسی و فرانسوی خودم را تقویت کنم تا پس از آن به کلاس مربیگری در هلند بروم و مدرک بگیرم. علیرضا امامی فر در گفت و گو با خبرنگار کاپ، درباره شرایطش با پرسپولیس اظهار داشت: من سعی کردم همه مسائل حرفه ای را رعایت کنم. تا آخرین روز سر تمرین حضور پیدا کردم، در مسابقه با النصر شرکت کردم و در بازی با استقلال خوزستان هم به وظایف خود عمل کردم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)