دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۵۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تسنیم ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۱:۳۸

190 میلیون دلار صادرات امسال از استان مرکزی داشته ایم

استاندار مرکزی گفت: در چهار ماه نخست امسال 190 میلیون دلار صادرات و 89 میلیون دلار واردات به استان مرکزی انجام شده که بیشتر بودن رقم صادرات از استان نسبت به واردات امری بسیار مهم و تحسین برانگیز است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)