سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۳:۰۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
تیک ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۲:۵۲

بعد از 25 سال عربستانه به عراق سفیر فرستاد

پس از گذشت سال ها از بسته شدن سفارت عربستان در عراق و کاهش شدید سطح روابط دیپلماتیک دوکشور، ریاض سفیری را برای اعزام به بغداد تعیین کرد. به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir)، روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط به نقل از منابع دیپلماتیک عربستانی اعلام کرد که وزارت خارجه عربستان یکی از "نظامیان دیپلمات " خود را که پیشتر به عنوان وابسته نظامی در سفارت این کشور در یکی از کشورهای عربی فعالیت می کرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)