سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۴۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
شوشان ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۴

بعضی از دستگاه های فرهنگی دچار افراط و تفریط شده اند

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب های اجتماعی دادگستری استان خوزستان گفت: بعضی از دستگاه های فرهنگی کشور دچار افراط و تفریط شده اند و به نظر می رسد که مسؤولان فرهنگی کشور باید در این رابطه چاره ای بیندیشند. حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی در همایش قانون شناختی، قانون گرایی، قانون مداری که عصر امروز برگزار شد، اظهار کرد: هیچ کس با شادی مردم مخالف نیست اما این شادی نباید موجب بی نظمی و ترویج ناهنجاری ها و بی دینی شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)