چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۱۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه هدف و اقتصاد ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۱

خروج پتروشیمی از لیست صنایع آلاینده قانونی است

اراک - مدیرکل محیط زیست استان مرکزی با اشاره به اینکه پتروشیمی در گذشته میزان آلاینده های بالایی داشته است گفت: امروز اندازه گیری و محاسبه میزان خروجی های این صنعت به حد استاندارد رسیده و محیط زیست نیز موظف به عمل کردن براساس استاندارد است. حسینعلی ابراهیمی کارنامی در کارگروه کاهش آلودگی هوای اراک با اشاره به بررسی عوامل آلاینده هوای اراک اظهار داشت: با توجه به بررسی های انجام شده و مقایسه سال 94 با سال 95 درمی یابیم که آلودگی های ناشی از سوخت کمتر شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)