سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۱۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
هنر ما ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۱:۰۸

سینمای بدلی ایران، سینمای چرک و دپرس است/ سپتامبرهای شیراز یک فیلم ضعیف ...

سید محمد حسینی در نشست کافه نقد گفت: در هالیوود اگر از نقاط ضعف می گویند یک گوشه سفیدی کنار آن بیان می کنند ولی در سینمای بدلی ایران که سینمای چرک و دپرس است، فیلمساز واقعیات درون خودش را نشان می دهد نه واقعیات جامعه را و این تحویل دروغ به جامعه است.کافه نقد این هفته گفت: ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)