دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۴۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تسنیم ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۳۷

سازمان بازرسی باید به تخلف پلیس ورود کند/ حق ندارند سند مالکیت صادر کنند

اگر پلیس به این وظیفه خود عمل کند و اجازه دهد یک گیشه دفترخانه اسناد در مراکز تعویض پلاک مستقر شود، کار مردم سریع انجام می شود اما اجازه نمی دهند و اصلاً حاضر به مذاکره در این موضوع نشدند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)