دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۱۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۱۶

برگزاری دوره های آموزشی در راستای توانمندسازی معلمان

معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد: در راستای توانمندسازی، معلمان در گروه های مختلف، آموزش می بینند تا با شروع سال تحصیلی آموزش ها کامل شده و بتوانند از دانسته های خود به خوبی در کلاس درس استفاده کنند. محمود سیفی نیا در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه زنجان، در خصوص هوشمندسازی مدارس، گفت: سال گذشته 600 میلیون تومان اعتبار برای این موضوع در نظر گرفته شده بود که 70 درصد آن تخصیص یافته و توزیع شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)