پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۰۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۷:۰۵

ایران بیمارستان هسته ای می سازد

سرویس سیاسی بی باک بخش بین الملل: مدیرکل دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی گفت: هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده و مرکز نطنز به کار خود ادامه داده و فردو نیز تعطیل نمی شود. به گزارش بی باک، مدیرکل دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی گفت: هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده و مرکز نطنز به کار خود ادامه داده و فردو نیز تعطیل نمی شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)