چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۵۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه اطلاع رسانی دانا ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۳:۰۸

بیش از 20 هزار دانش آموز در زمینه یپشگیری از اعتیاد آموزش دیدند

جانشین نیروی انتظامی شهرضا گفت: مواد مخدر کلیهٔ خانواده ها را تهدید می کند و نمی توان به آسانی از کنار آن گذشت؛ ما در راستای اقدامات فرهنگی خود بالغ بر 20 هزار نفر از دانش آموزان شهرستان را در راستای پیشگیری از اعتیاد آموزش دادیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)