چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۲۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۶

انتقاد رئیس فدراسیون دوچرخه سواری از سیما

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری از کم توجهی رسانه ملی به این رشته اظهار نارضایتی کرد. خسرو قمری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، مهمترین برنامه های این فدراسیون را کسب سهمیه حضور در المپیک 2016 ریودوژانیرو، شرکت در پیکارهای مختلف بین المللی و توسعه رشته های همگانی اعلام کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم براساس سیاست های وزارت ورزش و جوانان این برنامه ها را به سرانجام برسانیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط