دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۰۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۲۳:۴۴

نهضت ما تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، اسماعیل پاسلار امشب در مراسم تجلیل از رزمندگان و یادواره شهدای بخش مرکزی بندرلنگه در سالن اجتماعات فرهنگسرای گوهر، اظهار داشت: نهضت ما نهضت حسینی بود و رزمندگان ما حسینی وار پا به جبهه های نبرد گذاشتند و شهید شدند و تا لحظه آخر در مقابل ظلم و ظالم ایستادگی کردند و مانند مولایشان به شهادت رسیدند. وی افزود: نهضت ما با شهادت آغاز شد و با شهادت ادامه پیدا کرد و تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه خواهد داشت و این ها همه از نهضت عاشورا سرچشمه گرفته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)