چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۰۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۱:۲۴

چلسی بعد از 50 سال به استرالیا می رود

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال چلسی انگلیس برای دیداری دوستانه برابر تیم سیدنی اف سی، بعد از 50 سال برای نخستین بار راهی استرالیا می شود. به گزارش وبسایت نود، چلسی قرار است تقریبا با تیم اصلی خود به این مسابقه برود. دیدار دوستانه تیم های چلسی و سیدنی روز 2 ژوئن (12 خرداد) یعنی چند روز بعد از پایان رقابت های لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه 83 هزار نفری المپیک شهر سیدنی برگزار خواهد شد. چلسی هم اکنون و با توجه به پنج بازی باقی مانده، با اختلاف 10 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط