سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۳۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
سلامت نیوز ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۴:۳۷

تاثیر سوءِ داروی آسم بر غدد فوق کلیوی

سلامت نیوز : پزشکان اروپایی به تازگی دریافتند مصرف استروئیدها که داروی معمول آسم و آلرژی هستند می تواند برای غدد فوق کلیوی عوارض داشته باشد. به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ، نتایج بررسی های جدید این پزشکان نشان داد در شمار قابل توجهی از بیماران مبتلا به آسم و آلرژی وقتی داروی استروئید برای مدتی برای آنها تجویز می شود پس از توقف مصرف دارو، علائم نارسایی در غدد فوق کلیوی بروز می کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط