سایر منابع:
سایر خبرها
سه خواهر با فاستوس می آید
...، مهدی میرکیا، حسین طاهری و شایان روهینا (گیتار الکتریک)، بهنام کچیان (کلارینت – کیبورد) این نمایش را همراهی می کنند. سایر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان: مسعود صفری، مدیر صحنه: امیر کوروش مهدی زاده، سرمایه گذار: نوشین کریمیان، طراح صحنه و نور: فرشاد منظوفی نیا، طراح لباس: مقدی شامیریان، طراح گریم: علی گودینی، طراح مولتی مدیا: فرزاد فره وشی، طراح پوستر و بروشور: نادر ...
صبوری ام برای نقش جدی جواب داد
رابطه و قصه با هم روایت و هر یک به شکل جذابی به هم مرتبط می شود. گره های این مجموعه جذابیت دارد. آیا صحنه ای در سریال بود که شما را به لحاظ حسی درگیر کرده باشد؟ صحنه های احساسی در این مجموعه زیاد است و من هم صحنه های این شکلی کم ندارم، اما در حال حاضر نمی توانم درباره اش حرف بزنم، چون قصه لو می رود. اما در مجموع بازی در مجموعه هشت و نیم دقیقه تجربه بسیار جالبی بود. ...
جلیل: از نقش تازه ام می ترسم/ مارال: جشنواره رم به افتخار جاودانگی ایستاد
این موفقیت جهانی بهانه ای شد تا جام جم آنلاین با این پدر و دختر هنرمند به گفت و گو بنشیند. جلیل فرجاد از چه زمانی کار هنر و بازیگری را آغاز کرد؟ جلیل (با خنده) : از همان زمانی که مادرم بعد از هر نماز دعا می کرد که من در کلاس تئاتر رفوزه بشوم. من از خانواده ای مذهبی و آذری ام و مادرم شدیداً با کار نمایش مخالف بود. سال 53 مخفیانه و بدون اطلاع او تا 6 ماه کلاس آموزش تئاتر می رفتم. وقتی مادر متوجه شد بعد از هر نماز دعا می کرد که من رفوزه بشوم و نمایش را رها کنم. تا سال 58 در خانه ما تلویزیون نبود. بعد از انقلاب، مادرم در سالن های محلی، چندتا از تئاترهای مرا که مفهومی ارزشی و دینی داشتند تماشا کرد، آنجا بود که رضایت داد و گفت؛ شیرم حلالت مادر. مارال: ورود به کار بازیگری برای من فراتر از مباحث مادی و بیشتر معنوی است چرا که کار دلخواه من است. از کودکی مقابل دوربین رفتم. برخی می گویند دختران فرجاد به سفارش پدر توانستند صاحب تصویر شوند، البته ما دو خواهر همیشه وامدار نام پدر بوده و هستیم. اما به واقع سختی های بسیاری در تئاتر و نمایش تحمل کردیم و با ممارست فراوان به عرصه هنرپیشگی وارد شدیم و اصلاً پدر اهل سفارش کردن و پارتی بازی نیست. جلیل: مارال و مونا از همان کودکی وقتی که من برای اجرا و ضبط برنامه می رفتم همراه من بودند. مارال از 6 سالگی و مونا از 2 سالگی جلوی دوربین رفتند. اما آنچه مهم است پشتکار آنها بود که توانستند به مراتب بالاتری از بازیگری برسند. سفارش آنها را به هیچ کارگردانی نکردم. همیشه هم گفته ام که چاه باید خودش آب داشته باشد. شنیده ام که آقای فرجاد بسیار اهل مطالعه هستند، درست است؟ جلیل: مطالعه وظیفه اصلی یک هنرپیشه و شرط مهم بازیگری است. مارال: عادت به مطالعه در خانواده ما موروثی است. پدرم بسیار اهل مطالعه است و این رفتار کتابخوانی او در من و مونا هم به یک عادت دوست داشتنی تبدیل شده است. پدر معتقد است که هنرمند، بدون مطالعه، نمی تواند اجرای موفق و تأثیرگذاری نزد مخاطب داشته باشد. جلیل فرجاد: بازی در نقش راهب مسیحی و تجسم عظمت رأس امام حسین (ع) چنان سنگین است که هربار متن آن را می خوانم تمام بدنم می لرزد. درباره فیلم جاودانگی که در جشنواره رُم درخشید، بگویید؟ مارال: سال گذشته برای ایفای نقش یک مادر در جاودانگی به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و کارگردانی مهدی فردقادری دعوت شدم. این فیلم، کاری سکانس پلان است یعنی دوربین بدون کات، شروع به تصویربرداری می کند تا زمانی که فیلم تمام شود، آن موقع کارگردان کات اعلام می کند. داستان فیلم در 6 کوپه قطار اتفاق می افتد و سیر تکامل یک فرد را در مراحل مختلف زندگی و نوع نگاه او به جامعه را نشان می دهد. در یکی از کوپه ها، من مادری مذهبی و همسر مردی مذهبی و سنتی هستم که پسر جوان ما عاشق دختری شده که مورد تایید پدر خانواده نیست، لذا همسرم مرا کتک می زند و معتقد است که این گستاخی پسر نتیجه تربیت مادرانه توست. پیام فیلم چیست؟ مارال: پیام فیلم، جاودانگی است. جاودانگی شامل برخی رفتارها و احساساتی است که از یک فرد باقی می ماند و به دیگران منتقل می شود. جلیل: جاودانگی می خواهد بگوید حق با توقع فرق دارد. یعنی ای انسان اگر لطفی در حق کسی انجام دادی، توقع تشکر و منتظر بازپس گرفتن نتیجه مباش. کار و خدمت را به رسم انسانیت انجام دهیم نه به شرط مزد. در واقع کاهش توقع از دیگران باعث افزایش آرامش خود فرد می شود. همچنین می گوید، ای انسان به حیطه اختیارات دیگران احترام بگذار و از بکار بردن بایدها و نبایدهای دستوری در تعامل با دیگران پرهیز کن. جشنواره رُم چه جایگاهی در بین جشنواره های بین المللی دارد؟ مارال: جشنواره رُم از مطرح ترین جشنواره های بین المللی سینما بعد از جشنواره کن فرانسه است با این تفاوت که در جشنواره رم هیات داوران مانند دیگر جشنواره ها وجود ندارد بلکه مردم و تماشاچیان، داوران اصلی فیلم ها هستند. جاودانگی توانست از بین3500 فیلم معرفی شده به جشنواره جزو 44 فیلم پذیرفته شده و در نهایت جزو 10 فیلم برتر جشنواره قرار گیرد. رفتار مردم و تماشاچیان در قالب داوران جشنواره با جاودانگی چگونه بود؟ مارال: جاودانگی چنان تحسین حضار را برانگیخت که در پایان، تماشاچیان به مدت 10 دقیقه آن هم بصورت ایستاده بازیگران و عوامل تهیه فیلم را تشویق می کردند. این فیلم در چند جشنواره بین المللی دیگر هم دعوت شده که در آنها نیز حضور خواهد داشت. جاودانگی اگرچه فیلمی یک ساعت و 45 دقیقه ای است اما به دلیل مفهومی بودن آن، تا ساعتی بعد از اتمام فیلم، فکر تماشاچیان را درگیر خود می کند تا به کشف درباره مفاهیم فیلم برسند. جلیل: جاودانگی فیلمی طولانی و مفهومی است و برای درک مطلب آن باید صبورانه تمام فیلم را تماشا کرد. تقریباً از دقیقه 90 به بعد تازه تماشاچی با رازهای فیلم پی می برد و با اشتیاق به کشف مجهولات و معماهای داستان می پردازد. نگاه حاضران و هنرمندان دیگر به نوع پوشش شما به عنوان یک دختر هنرپیشه ایرانی چگونه بود؟ مارال: یک هفته در جشنواره رم حضور داشتم و آنچه که بسیار مورد توجه حاضران، عکاسان و هنرپیشه های دیگر بود، نوع پوشش شایسته و حجاب کامل بازیگران و هنرمندان ایرانی بود. نوع حجاب اسلامی ما چهره دختر ایرانی امروز را که در جامعه نیز فعال است را نشان می داد. لذا هرجای جشنواره که حضور داشتیم مورد توجه حضار و لنز دوربین عکاسان بودیم. آیا مارال و مونا، دو خواهر، دو بازیگر و شاید دو رقیب با یکدیگر هم حسادت می کنند؟ مارال: من و مونا در بخش بازیگری هیچ وقت به هم حسودی نمی کنیم. جلیل (با خنده) : نه خیر، در امور شخصی و داخل خانه دو تا خواهر خیلی هم بهم حسودی می کنند. مارال می گوید، من عزیز دُردانه بابا هستم اما مونا می گوید، کوچک ترها، شیرین تر و عزیزترند. در حال حاضر چه برنامه و نقشی در دستور کار دارید؟ مارال: در تئاتر تابستان یخی و در نقش خانمی بنام پرستو حضور دارم. این نمایش در فرهنگسرای نیاوران و برای گروه کودک و نوجوان هدف گذاری و اجرا می شود. داستان نمایش مربوط به کودکان طلاق است که شاهد درگیری لفظی و فیزیکی والدین خود هستند. مارال فرجاد: در جشنواره رم آنچه بسیار مورد توجه حاضران، عکاسان و هنرپیشه ها بود، نوع پوشش و حجاب تحسین برانگیز اسلامی بازیگران ایرانی بود. جلیل: در روزهای آینده و به مناسبت اربعین حسینی، تئاتر خورشید کاروان را در چهارراه سرچشمه به مدت 10 شب اجرا خواهیم کرد. این محاسن بلند هم بخاطر بازی در نقش یک راهب مسیحی نگه داشته ام. راهب در این نمایش، درد دل و داستان های فراوانی با رأس امام حسین(ع) پس از واقعه کربلا دارد. سخن گفتن با رأس امام حسین(ع) چه تجربه ای برای جلیل فرجاد است؟ جلیل: طی چهار دهه بازیگری، تاکنون برای اجرای هیچ نقشی دچار اضطراب نشدم، اما بازی در نقش این راهب و تجسم و تماشای عظمت رأس امام حسین در صندوقچه، چنان سنگین است که هربار که دیالوگ آن را می خوانم تمام بدنم می لرزد. دیالوگ و حس موجود در این نقش بواسطه ارادت قلبی مردم به امام حسین(ع) مسئولیت بزرگی را بر دوش من گذاشته که امیدوا ...
بیست ویک روز بعد در دهکده المپیک
: سیدمحمدرضا خردمندان، احسان ثقفی، مدیر فیلم برداری: علیرضا برازنده، طراح استوری بورد: محمد لطفعلی، طراح گریم: جلال موسوی، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، تدوین: بابک رضاخانی، مدیر تولید: ابراهیم زاهدی فر، مدیر برنامه ریزی: سعید عباسی، دستیار اول کارگردان: آرش حسن پور، دستیار اول فیلم بردار: محمد عزت خواه، دستیار اول صحنه: وهاب یحیی زاده، منشی صحنه: داریوش اسقایی، مدیر تدارکات: رسول سیدحاتمی، عکاس: نوید سجادی حسینی، تصویربردار پشت صحنه: محمد مهدی پور، مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی: هادی فیروزمندی، محصول باشگاه فیلم سوره حوزه هنری. انتهای پیام/ ...
تاکید رئیس رسانه ملی بر اجرای الگوهای رسانه ای برای ترویج اقتصاد مقاومتی
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی عسکری در حکمی، دکتر رضی را متولی طراحی الگوهای رسانه ای برای تشویق مشارکت عمومی در تولید ملی و همچنین ترویج و تقویت رفتارهای اقتصادی کرد. متن حکم رئیس سازمان صدا و سیما به این شرح است: جناب آقای دکتر رضی، معاون محترم پژوهش، برنامه ریزی و نظارت، با عنایت به مراتب تعهد و تجارب مؤثر جنابعالی در راستای اجرای بند 21 از سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با استناد به مصوبه جلسه مورخ 1395/1/16 ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، به موجب این حکم به عنوان مجری پروژه های طراحی الگوی رسانه ای تشویق مشارکت عمومی در تولید ملی و اصلاح الگوی مصرف و طراحی الگوی رسانه ای ترویج و تقویت رفتارهای اقتصادی بایسته در خانوار و فعالان اقتصادی منصوب می شوید. ...
شهدای ترور شهرستان دلفان را بهتر بشناسیم
گذشت تا نیروهای خودی ما را پیدا کردند،تنها بازمانده های عملیات شناسایی علی سگوند، خان جان بابایی، هادی سروش و من بودیم، و اما دوستانم که در این عملیات به درجه ی والای شهادت رسیدند؛ سید عبدالعظیم نورالحسینی(فرمانده اطلاعات)- حجت پاپی- غلامحسین لشنی- داریوش احمدوند- عباسعلی الیاسی گلباغی- مراد مؤمنی- محمد حسینی فر- بهزاد فرهمندی-حجت الله عبدالله زاده- سید قاسم خرم آبادی- علی محمد دریکوند- وحید ...
پایان تصویربرداری از 10 قسمت از طنز همسایه ها
...، مدیر برنامه ریزی: مجتبی طاهرخانی، مدیرتدارکات: مرتضی کریمی، تدارکات: بابک الفت، صادق مهری، محمد نیک روز، مدیرتصویربرداری: مصطفی احمدیان، مدیرصدابرداری: حسین غفاری، دستیارصدا: حمید محمودی، طراح صحنه: پیام فروتن، دستیارصحنه، فرهادعسگری، گروه دکور و صحنه: مهدی نجفی، بهرام سامانی پور، اسماعیل نیک آیین، ذکی الله امیدوار، گرافیک: صحنه محمد جواد آقایانی، طراح لباس: مهناز غنی، دستیارلباس: شیرین مسلمی ...
پایان فیلمبرداری زیر سقف دودی در تهران
می پردارند و همچنین در این فیلم، ابوالفضل میری و لاله مرزبان معرفی می شوند. تعدادی از عوامل فیلم سینمایی زیر سقف دودی عبارتند از: نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: پوران درخشنده، مدیرفیلمبرداری: مسعود سلامی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: جلیل شعبانی، منشی صحنه: سیمین آزادی، مدیر صدابرداری: عباس رستگارپور، صدابردار: امید عاشوری، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح صحنه: حجت اشتری، طراح لباس: گلناز گلشن، دستیاران کارگردان: علی جودی و لیلا درخشنده، مدیر تولید: عباس درخشنده، عکاس: بابک برزویه، مدیر تبلیغات: پیام ایرایی و مشاور رسانه ای: منصور جهانی. میزان ...
دوبازیگر جدید به هست و نیست پیوستند
گذارد که ... مدیر تصویربرداری: حسین ناظریان، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح صحنه و لباس: غفار رضایی، طراح گریم: آرمین اسماعیلی، مدیر تولید: عباس دقاقی، دستیار اول کارگردان: داود بابایی، برنامه ریز: مسعود حقی و منشی صحنه: بهاره حسینی و عکاس: هانیه رستمی با پروژه همکاری خواهند داشت مجموعه هست و نیست به تهیه کنندگی محسن شایانفر و کارگردانی محمدرضا آهنج در 26 قسمت 45 دقیقه ای در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی تولید می شود. باشگاه خبرنگاران جوان ...
تصاویر جدید از سریال سروش صحت
: نیوشا ضرابی، برنامه ریز: امین قوامی، منشی صحنه: مژگان تمجیدی، مدیر تصویربرداری: خسرو دادگر مرام، دستیار یک: محمد زهی، دوربین دو تصویر: مهدی دادگر مرام، دستیاران تصویر: حمید کردبچه، حمید سخندان، حسن غفار پور، مسوول فنی دوربین: مسعود حسینی، مدیر صدابرداری: فرخ فدایی، دستیار صدا: فرید پیرایش، طراح صحنه و لباس: مهدی موسوی، طراح لباس: شبنم اصغری، دستیار لباس: مینو عاشوری، جانشین طراح صحنه: محسن شریفی ...
نرگس آبیار: من فیلمساز صلحم نه ضد جنگ!
است که جداشدنی نیستند و همه چیز در کنار هم شکل گرفت. در این فیلم آقای نیک زاد و نژادایمانی (فیلمبردار و طراح صحنه) بسیار مشورت دادند و همه چیز خیلی فکر شده و حساب شده کار شد. یک جاهایی از فیلم بود که از چیدمان و طراحی نژادایمانی شگفت زده می شدم مثل سفره ای که در خانه پهن شد و همه آن را به یاد داشتیم. در جشنواره ی فجر هم آیا حس کردید که فیلم نفس به دلیل ورود به دایره ی نوستالژی مخاطبان ...
بیست و یک روز بعد در دهکده المپیک به نیمه رسید
باشگاه فیلم سوره نقش آفرینی خواهند کرد. باشگاه فیلم سوره زیر نظر سازمان سینمایی حوزه هنری است. عوامل فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد عبارتند از کارگردان: سیدمحمدرضا خردمندان، نویسنده: سیدمحمدرضا خردمندان، احسان ثقفی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، طراح استوری بورد: محمد لطفعلی، طراح گریم: جلال موسوی، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، تدوین: بابک رضاخانی ...
بررسی پرونده یک گروگانگیری و قتل
به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو ایران، این هفته جمعه ساعت 20 در برنامه رد پای حادثه با کمک جناب سرهنگ احمد سعیدیان رئیس اداره مبارزه با قتل پلیس آگاهی داستان دوستی دو دانشجو مرور می شود. برای دانستن پایان تلخ این دوستی با رادیو ایران و ردپای حادثه همراه باشید. رد پای حادثه با همکاری پلیس آگاهی هر جمعه ساعت 20 بروی آنتن شبکه رادیویی ایران میرود. ...
ژوله و بازیگران یک تئاتر با گریمی جالب
اندرکاران این تئاتر تا به حال این پیش فروش با استقبال خوب مخاطبان روبرو شده است. سایر عوامل این نمایش عبارتند از: مجری طرح و مدیر تولید: حسن جودکی، بازی نویس: باقر سروش، طراح صحنه: مصطفا کوشکی، طراح لباس: شیما میر حمیدی، طراح گریم: سارا اسکندری، طراح نور: علی کوزه گر، طراح موسیقی: بهرنگ عباس پور، روابط عمومی: سارا فرجی، طراح گرافیک و عکاس: محمد صادق زرجویان، مشاور کارگردان: هستی حسینی، مدیرصحنه: میثم انتظاری، ساخت تیزر: صادق زرجویان، شهرام خطی و طراح رقص: مجید قادری. منبع: جام نیوز انتهای پیام/ ...
آخر هفته و فیلم های سینمایی و تلویزیونی
...، کبری فرخی، حبیب الله بهمنی، اصغرنقی زاده، محسن شمس و حسین راضی در فیلم سینمایی وصل نیکان ایفای نقش کرده اند. ***** شبکه نمایش فیلم های سینمایی و تلویزیونی مردی با لباس سفید و بازگشت به آینده 3 پنجشنبه 20 آبان ماه ساعت 7:00 و21:00 از شبکه نمایش روی آنتن می رود. ****** فیلم های سینمایی و تلویزیونی چارلی واریک و یازده یار اوشن جمعه 14 آبان ماه ساعت 7:00 و 21 از شبکه نمایش پخش می شود. ...
ادامه فیلمبرداری بیست و یک روز بعد در کرج
باشگاه فیلم سوره نقش آفرینی خواهند کرد. باشگاه فیلم سوره زیر نظر سازمان سینمایی حوزه هنری است. عوامل فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد عبارتند از کارگردان: سیدمحمدرضا خردمندان، نویسنده: سیدمحمدرضا خردمندان، احسان ثقفی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، طراح استوری بورد: محمد لطفعلی، طراح گریم: جلال موسوی، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، تدوین: بابک رضاخانی، مدیر ...
بیست و یک روز بعد به نیمه رسید/ نخستین تصویر از بازی ساره بیات
باشگاه فیلم سوره نقش آفرینی خواهند کرد. باشگاه فیلم سوره زیر نظر سازمان سینمایی حوزه هنری است. عوامل فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد عبارتند از کارگردان: سیدمحمدرضا خردمندان، نویسنده: سیدمحمدرضا خردمندان، احسان ثقفی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، طراح استوری بورد: محمد لطفعلی، طراح گریم: جلال موسوی، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، تدوین: بابک رضاخانی ...
به گزینی در اتاق شیشه ای
انسان ها در چنین فلسفه و ماهیتی، به شکل دیگری تعریف می شوند؛ یعنی مخاطب تبدیل به رسانه می شود. مخاطب رسانه پدیده ای است که در چنین شبکه ای تحت تاثیر فلسفه شبکه ای تولید می شود و خودش را در یک اتاق شیشه ای فرض می کند؛ اطلاعات در این اتاق شیشه ای تولید می شود، یعنی پدیده ها روشن و شفاف هستند و همه می توانند اطلاعات را ببینند اما چیزی که اهمیت پیدا می کند، تحلیل است؛ یعنی زاویه دید مختلفی که نسبت به اطلاعات پیش می آید. افراد از زاویه خودشان اطلاعات را می بینند و به تحلیل هایی دست می یابند که ممکن است برای دیگران جذابیت پیدا کند، چون مخاطب رسانه تحلیل ها را تولید می کند و نوع نگاه آدم ها در چنین فرآیندی با دیگران کاملا متفاوت است. بنابراین تولید اطلاعات و توزیع آن، در جهان شبکه ای کاملا در اتاق شیشه ای اتفاق می افتد اتاقی که شفافیت و وضوح داشته باشد و بر کسی پوشیده نباشد. نتیجه این فرآیند، تحلیل اطلاعات به شیوه کاملا شخصی و متناسب با زیرساخت و روساخت هایی است که در نتیجه معلومات هر مخاطب ایحاد شده. باتوجه به بروز و ظهور رسانه های ارتباطی متعدد، اعم از وسایل ارتباط جمعی و ابزارهایی که ارتباط خصوصی را فراهم می کنند، دیگر نمی توان جلوی تولید اطلاعات را گرفت، پیدا کردن اطلاعات درست اهمیت پیدا می کند و ملاک می شود چون هر نوع اطلاعی می تواند در این فضا تولید بشود و هر نوع اطلاع رسانی ممکن است صورت بگیرد. در این فضا چیزی که اهمیت پیدا می کند، یافتن اطلاعات درست است و این امر زمانی مقدور می شود که مبنای اطلاعات درست باشد، ملاک ها و معیارهای مخاطب را برآورده کند، رسانه اعتماد لازم را ایجاد کرده باشد و مخاطب تحلیل درستی از اطلاعات بر مبنای واقعیت داشته باشد؛ به عبارتی حقیقت و واقعیت در این فضا ملاک عمل کاربران قرار می گیرد. تولید اطلاعات و اخبار در فضای رسانه های مجازی چند برابر می شود. سرعت، صحت و شفافیت در چنین فضایی حرف اول را می زند؛ این شفافیت اطلاعات و گسترش آن در شبکه های اجتماعی در ذات منفی نیست، اما سبب می شود هر پیامی در این فضا لزوما دقیق، درست، عینی و قابل استناد نباشد. در جهانی که اندیشه اش بر اساس شکل گیری شبکه های فکری انسانی، گسترش پیدا می کند، نمی توانیم تولید و اطلاعاتمان را محدود کنیم اما می توانیم روی بینش افراد کار کنیم که به شکل حقیقی و واقعی از اطلاعات و اخبار به گزینی داشته باشند. این بینش و آگاهی، سواد رسانه ای نام دارد و کمک می کند که بدانیم از اطلاعات موجود در فضای مجازی کدام واقعی است و کدام یکی برآمده از اطلاعات ذهنی مخاطب چرا که انسان ها برای اقناع خودشان، اطلاعات و تصوراتشان را به اشتراک می گذارند؛ تصوراتی که لزوما صورت عینی ندارند و ممکن است فقط صورت ذهنی داشته باشند. دکتر شهرام گیل آبادی مدرس ارتباطات ...
سریال ماه و پلنگ (عکس)
سریال ماه و پلنگ سعید مطلبی (نویسنده)، احمد امینی (کارگردان)، آرمان زرین کوب ( تهیه کننده)، محمد علیزاده شالچی ( مدیر صدابرداری)، شهرام نجاریان ( مدیر تصویر برداری )، موسسه لوح زرین هنر ( مجری طرح)، الهام صالح پور (طراح چهره پردازی)، بیتا ارسطویی (منشی صحنه)، مجید کرباسیان (برنامه ریز و تولید)، سعید حاجی زاده ( مدیر تدارکات ) ، سعید حاجی زاده (دستیار اول کارگردان) ، نازی پرتوزاده (طراح صحنه و لباس ) منبع : بیتوته ...
روایت دهه 60 ایران در شکوه یک زندگی / روزهای پایانی پیش تولید
مجموعه تلویزیونی شکوه یک زندگی در تکریم از همسران شهدای جاویدالاثر، برای نمایش از شبکه دو سیما آماده تولید می شود. نویسنده فیلمنامه اولیه : شعله شریعتی، نویسنده فیلمنامه نهایی : مرجان اشرفی زاده، کارگردان: رضا بهشتی، مجری طرح: مسعود انتظاری، مدیر برنامه ریزی: بهرام ملکی علوی، دستیار کارگردان: محمد عزیزی، طراح صحنه و لباس: علی مربی، طراح چهره پردازی: مهرداد قلی پور، مدیر تصویربرداران: عبدالله عبدی نسب، مدیر صدابرداری:عبدالرضا حیدری، مدیر تولید: محمود ریحان صفت ، ساخت موسیقی : امیر رجبی انتهای پیام/ ...
روایت دهه 60 ایران در شکوه یک زندگی / روزهای پایانی پیش تولید
: نویسنده فیلمنامه اولیه : شعله شریعتی، نویسنده فیلمنامه نهایی : مرجان اشرفی زاده، کارگردان: رضا بهشتی، مجری طرح: مسعود انتظاری، مدیر برنامه ریزی: بهرام ملکی علوی، دستیار کارگردان: محمد عزیزی، طراح صحنه و لباس: علی مربی، طراح چهره پردازی: مهرداد قلی پور، مدیر تصویربرداران: عبدالله عبدی نسب، مدیر صدابرداری:عبدالرضا حیدری، مدیر تولید: محمود ریحان صفت ، ساخت موسیقی : امیر رجبی ...
بازدید علیرضا تابش از پشت صحنه فیلم "کاناپه"
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، علیرضا تابش به همراه مسعود احمدیان معاون فرهنگی و محمدرسول صادقی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، یکشنبه 16 آبان از پشت صحنه این فیلم در لوکیشنی واقع در تالار وحدت (خیابان شهریار) تهران دیدن کرد. مدیرعامل بنیاد در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از روند خوب تولید فیلم گفت: حمایت از فیلم های خانوادگی با رویکرد اجتماعی و با تکیه بر ...
شکوه یک زندگی در مسیر شبکه 2
اولیه : شعله شریعتی، نویسنده فیلمنامه نهایی : مرجان اشرفی زاده، کارگردان: رضا بهشتی، مجری طرح: مسعود انتظاری، مدیر برنامه ریزی: بهرام ملکی علوی، دستیار کارگردان: محمد عزیزی، طراح صحنه و لباس: علی مربی، طراح چهره پردازی: مهرداد قلی پور، مدیر تصویربرداران: عبدالله عبدی نسب، مدیر صدابرداری:عبدالرضا حیدری، مدیر تولید: محمود ریحان صفت ، ساخت موسیقی : امیر رجبی ...
"لیسانسه ها" به پردیس زندگی رسیدند
زندگی مشترک دور می کند. مازیار، فرزند خانواده ای پرتنش و گرفتار است و فکر مهاجرت در سر دارد ... حبیب و مسعود و مازیار سه رفیق لیسانسه هستند. عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: سروش صحت، نویسندگان: ایمان صفایی، سروش صحت، تهیه کننده: رضا جودی. بازیگران: امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، امیر کاظمی، مهران رجبی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، عزت الله مهرآوران، سیاوش چراغی پور ...
لیسانسه ها به خانه برگشتند+تصاویر
کارگردان و برنامه ریز: نیوشا ضرابی، برنامه ریز: امین قوامی، منشی صحنه: مژگان تمجیدی، مدیر تصویربرداری: خسرو دادگر مرام، دستیار یک: محمد زهی، دوربین دو تصویر: مهدی دادگر مرام، دستیاران تصویر: حمید کردبچه، حمید سخندان، حسن غفار پور، مسوول فنی دوربین: مسعود حسینی، مدیر صدابرداری: فرخ فدایی، دستیار صدا: فرید پیرایش، طراح صحنه و لباس: مهدی موسوی، طراح لباس: شبنم اصغری، دستیار لباس: مینو عاشوری، جانشین طراح ...
درپیکر با فضایی سورئالیستی به نمایش در می آید + آنونس
عوامل فیلم میتوان به : تهیه کننده : مسعود صفوی، مدیر فیلمبرداری : امیر حسین خوشبین، صدابردار: علیرضا کریم نژاد ، طراح صحنه و لباس: مهسا هدایت، طراح گریم: علی شفیعی ثابت، تدوین: محمد نجاریان داریان، ناظر جلوه های ویژه : امیر سحر خیز، صداگذار: جواد غلامرضایی، دستیارکارگردان و برنامه ریز : عباس جلالی یکتا، مدیر تولید: مهدی بیاتی ،دستیاران صحنه ولباس : مرضیه سیدصالحی، پریا حسنی، صدیقه، ساخت دکور و ...
اجرای هیله در مرکز آفرینش منشور هنر
به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، نمایش هیله نوشته محسن عظیمی به کارگردانی مسعود ترابی از 1 آذرماه هر شب ساعت 20:30 در مرکز آفرینش منشور هنر روی صحنه می رود. این نمایش کاری از گروه تئاتر صنم است و با نقش آفرینی علیرضا حنیفی، نیلوفر جوادپور، کامبیز نیک آمیز، قاسم عبداللهی، حسین میلانی، طیبه عقیقی احسن، سید امیر حسینی، علی باقری، حسین ذوالفقاری، معصومه عالمی، شیدا آفرین زاد اجرا می شود و ...
پیشنهادهای فرهنگی آراس
...، احمد امینی (کارگردان)، آرمان زرین کوب ( تهیه کننده)، محمد علیزاده شالچی ( مدیر صدابرداری)، شهرام نجاریان ( مدیر تصویر برداری )، موسسه لوح زرین هنر ( مجری طرح)، الهام صالح پور (طراح چهره پردازی)، بیتا ارسطویی (منشی صحنه)، مجید کرباسیان (برنامه ریز و تولید)، سعید حاجی زاده ( مدیر تدارکات ) ، سعید حاجی زاده (دستیار اول کارگردان) ، نازی پرتوزاده (طراح صحنه و لباس ) تلویزیون(ضد ...
چهره ها در شبکه های اجتماعی
به گزارش بولتن نیوز، شروع میکنیم با این پست احسان علیخانی که در آن با قیافه ای حق به جانب و خسته، از هواداران خواسته نظرات منطقی و قابل اجرای خود را درباره برنامه سه ستاره امسال بیان کنند. احسان جان داری اشتباه درخواست میکنی! نظرات منطقی و قابل اجرا را باید جای دیگری غیر از اینستاگرام بیابی. در ضمن انتظارِ دومت هم بیجاست! اینستاگرام جای نشر و اشاعه شایعه است، وگرنه خب چه کاری بود، مردم همان ...
ناصر ملک مطیعی: پایان تلخ یک ستاره ، دیدنی نیست
... بعد از این همه سال تصور اینکه بی احترامی ببینم خیلی ناراحتم می کرد و ترجیح دادم خودم محترمانه تصمیم بگیرم و کنار بکشم. همه عمر مورد احترام همه مردم و گروه ها بودم و برای همیشه ممنون محبتشان خواهم بود. تیپ کلاه مخملی و قهرمان بی چون و چرایی که برای شما در سینما تثبیت شد و آنقدر جا افتاد که حتی خارج شدن از آن غیرممکن شده بود از کجا آمد؟ این سبک لباس پوشیدن که در جامعه ...