پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۴۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۱:۱۰

باید به فکر نهادینه کردن استفاده از انرژی ها نو در کشور باشیم

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این دانشگاه از ظرفیت های بالا و قابل توجهی برای تولید انرژی های نو برخوردار است، گفت: باید به فکر استفاده از این ظرفیت ها و جایگزین کردن تدریجی آنها به جای منابع انرژی فعلی باشیم. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، علیرضا بندانی در بیستمین کنفرانس ملی شبکه های توزیع نیرو و برق در زاهدان افزود: منابع و پتانسیل های زیادی برای بالا بردن سطح علمی در استان موجود است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)