سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۴۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۰/۲۸ - ۱۳:۴۱

ملی پوشان بسکتبال کیفیت لازم را در جام ملی نداشتند

محسن صادق زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در جلسه هماهنگی پیش از آغاز فصل که نماینده ای از تیم ما حضور نداشت، در مورد روند برگزاری لیگ امسال به صورت جام ملی و لیگ حرفه ای تصمیم گیری شده بود. وی افزود: در جلسه اخیر سازمان لیگ، اکثریت تیم های شرکت کننده انتقادات جدی به این نحوه برگزاری داشتند زیرا اگر پیشرفت بسکتبال کشورمان مدنظر است، باید بازیکنان جوان و آینده دار در لیگی که بازیکنان خارجی حضور دارند، شایستگی های خود را نشان بدهند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)