چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۵۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
فارس عرب ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۰۰:۲۰

نسترن های وحشی به زودی در گردنه حیران جلوی دوربین می رود

رهبر قنبری کارگردان سینما که مدتی است پروانه ساخت جدیدترین اثر سینمایی اش با عنوان نسترن های وحشی را از سازمان سینمایی دریافت کرده از آماده ساخت بودن این اثر سینمایی خبر داد و گفت: نسترن های وحشی به زودی در گردنه حیران جلوی دوربین می رود و رایزنی با عوامل این فیلم به پایان رسیده و به محض رسیدن بودجه آن را کلید خواهیم زد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)