پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۲۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۰۹:۳۶

رسیدگی دوباره به یک پرونده همسرکشی

زنی که دو سال پیش در پی برقراری ارتباط پنهانی با یکی از آشنایانش، موجب قتل شوهرش شده بود در حالی بار دیگر تحت پیگرد قرار گرفت که پیش از این با حکم دادگاه بدوی از اتهام معاونت در قتل تبرئه و به شلاق محکوم شده بود. قاتل این پرونده، یکی از دوستان صمیمی مقتول است که حکم قصاصش قطعی شده است. ماجرای این قتل به شامگاه 10 مرداد 93 برمی گردد. پلیس در این روز از وقوع یک فقره تصادف منجر به مرگ در جاده ملارد باخبر شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط