پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۰۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
آنا ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۲:۲۹

کمبود نیرو در دوره دوم متوسطه با مربیان حق التدریس جبران شده است

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از رفع کمبود نیرو در دوره دوم متوسطه با جذب مربیان حق التدریس خبر داد و گفت: تنها ممکن است در سال تحصیلی آینده با دلیل استقرار کامل نظام آموزشی با مشکل کمبود نیرو مواجه شویم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط