دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۲۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۱:۳۸

استفاده از هورمون رشد بعد از 18 سالگی

سرویس سلامت و پزشکی بی باک ؛ بخش مهمترین عناوین: امروزه افراد زیادی از هورمون های رشد برای داشتن اندامی عضلانی استفاده می کنند.اما آیا استفاده از این هورمون ها عوارض جانبی بر روی بدن ندارد؟بدون شک استفاده از هورمون ها روی هورمون های دیگر بدن هم تاثیر می گذارد.حال باید چه کاری کرد؟ورزشکاران باید از این هورمون ها استفاده نمایند یا خیر؟ ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)