چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۱۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه جوان آنلاین ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۰:۱۵

ظهرابی: امیدوارم لژیونرها بعد از بازگشت به تیم ملی هندبال کمک کنند

سرمربی تیم هندبال نیروزمینی ارتش تیم های حاضر در لیگ برتر را در یک سطح دانست و گفت: به این سبب که چندین ملی پوش ایرانی لژیونر شده اند، بازیکنانی که در تیم ها قرار گرفته اند در یک سطح هستند. مسعود ظهرابی در گفت و گو با ایسنا، در مورد سطح بیست نهمین دوره لیگ برتر هندبال اظهار کرد: کیفیت لیگ جاری به گونه ای است که همه تیم ها به هم نزدیک هستند. این موضوع به این جهت است که هفت، هشت نفر از ملی پوشان لژیونر هستند و در لیگ ایران حضور ندارند و بازیکنانی که در تیم ها قرار گرفته اند در یک سطح هستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط