چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۵۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۲:۰۳

عنایتی: اعتراض کردم چون 20 سال به هیچکس بی احترامی نکردم

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حاضر شدم و با نوشتن یک نامه به حکم کمیته انضباطی اعتراض کردم. به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، رضا عنایتی گفت: امروز به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمدم و نامه ای را تنظیم کردم و به حکم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیتم اعتراض کردم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)