دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۵۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۳

ثبت نام دانش آموزان بین پایه از طریق سامانه طراحی شده

پایگاه خبری بی باک: معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: نام نویسی دانش آموزان بین پایه توسط مدیریت و از طریق سامانه طراحی شده، انجام می شود. به گزارش میزان، علی زرافشان در همایش استانی مدیران مدارس متوسطه، فنی و حرفه ای و کاردانش استان فارس با اشاره به ارسال دستورالعمل ثبت نام دانش آموزان به استان ها، گفت: در این دستورالعمل اعلام شده است دانش آموزان بین پایه برای ثبت نام نیاز به حضور در مدرسه ندارند بلکه توسط مدیریت و از طریق سامانه طراحی شده اقدام به نام نویسی می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط