چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۵۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
گفتمان نیوز ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۹:۵۶

خداحافظی همیشگی با گلکسی نوت 7

سامسونگ ممکن است گلکسی نوت 7 را از هفته آینده برای همیشه در آمریکا غیرفعال کند. به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد برای همیشه دستگاه های گلکسی نوت 7 را در آمریکا از کار بیندازد و برای این کار آپدیتی ارائه خواهد داد که مانع از شارژ شدن این دستگاه های فراخوان شده می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)