سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۳:۱۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۳/۱۲ - ۱۲:۵۸

درمان نازایی پس از 33 سال زندگی مشترک

طی پدیده ای نادر در استان اردبیل، نازایی یک زوج پارس آبادی پس از 33 سال زندگی مشترک، در مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی استان اردبیل درمان شد. به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل، این زوج که طی یک سال گذشته مراحل درمانی خود را در مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل سپری کرده بودند، صاحب فرزند شدند. شاهین، چهلمین کودکی است که به روش IVF در این مرکز به دنیا آمده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)