دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۱۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
دنیای اقتصاد ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۰۰:۰۳

ونگر: خیره کننده بودیم

منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها در ورزشگاه اتحاد با نتیجه 2 بر صفر برابر آرسنال تن به شکست داد. آرسن ونگر سرمربی آرسنال تیمش را شایسته پیروزی برابر منچستر سیتی دانست. او می گوید: در دیدار برابر منچستر سیتی بسیار منظم بازی کردیم. در بعضی از دقایق مالکیت توپ را به طور کامل در اختیار داشتیم و در ضد حملات هم خیره کننده بودیم. آرسنال شایسته پیروزی در این دیدار بود چرا که بازی بی نقص و خیره کننده ای را به نمایش گذاشت. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)