سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۴۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۲:۲۳

پل های عابر پیاده در اردبیل بلااستفاده است

سرویس استانها جوان ایرانی ؛ بخش غربی: به گزارش خبرنگار مهر، لیلا تقوی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای شهر اردبیل تصریح کرد: به جز یک مورد پل عابر پیاده در چهارراه حافظ مابقی پل ها برقی نیست و متأسفانه استفاده نمی شود. وی افزود: بنده در تردد روزانه خود در سطح شهر مشاهده می کنم که برخی پل ها در ساعات پرترافیک شهر اصلاً مورد استفاده نبوده و شاید تعداد تردد آن به دو سه نفر نرسد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)