پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۲۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
باشگاه پرسپولیس ۱۳۹۴/۰۳/۲۲ - ۱۵:۵۵

حدادی فر: چند رابط از پرسپولیس با من تماس گرفتند

پرسپولیس نیوز : کاپیتان ذوب آهن با بیان اینکه چند رابط از پرسپولیس با من تماس گرفتند گفت: دوست دارم یک بار دیگر در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنم. قاسم حدادی فر در مورد ماندن یا جدایی اش از ذوب آهن گفت: هفته آینده به باشگاه خواهم رفت تا در این مورد صحبت کنیم. اولویت من ذوب آهن است و حالا باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت. ذوب آهن را دوست دارم و در این تیم بزرگ شدم، ضمن اینکه در تیم دیگری هم بازی نکرده ام. امیدوارم در نهایت شرایط طوری پیش برود که بمانم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)