سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۳۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۹:۰۲

فرماندار شهرستان سربیشه منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی ، در این حکم اظهار امیدواری شده است که وی بتواند با توکل به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت تدبیر و امید موفق و موید باشد. این گزارش حاکیست، انجام خدمت در مسئولیت هایی همچون بخشدار مرکزی شهرستان سربیشه و معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان سربیشه، بخشی از سوابق کاری ایشان قبل از احراز این پست است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط