پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۳۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
سلامانه ۱۳۹۴/۰۳/۲۳ - ۱۰:۵۱

دولت یازدهم تامین سلامت مردم را در اولویت قرار داده است

سلامانه : معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت تدبیر و امید تامین سلامت مردم را در راس برنامه های خود قرار داده است. به گزارش ایرنا؛ طاهر موهبتی عصر جمعه در بازدید از بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) شهر مهریز یزد افزود: طرح تحول نظام سلامت در راستای ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی کشور انجام گرفته است . وی ادامه داد: این طرح با همکاری مردم و مسوولان و بخصوص عوامل بهداشت و درمان در سطح کشور انجام شده و قطعا در سالجاری با قوت ادامه خواهد داشت . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)